Прегледи: 28356 - Коментари: 77
ПРАВОСЛАВНА РУСИЯ ОТНОВО ДО НАС В ТРУДЕН МОМЕНТ

ПРАВОСЛАВНА РУСИЯ ОТНОВО ДО НАС В ТРУДЕН МОМЕНТ

Една много стара, но изключително вярна народна мъдрост гласи: "Приятел в нужда се познава".

Огромната нужда днес е налице, след сполетялата ни водна стихия във Варна и други краища на България. Равносметката е тежка – 11 официално загиналите са във варненския квартал – Аспарухово, след водния ад, който помете квартала в ранната вечер на 19-ти юни. Стотици семейства останаха без домове и покъщнина, щетите възлизат на десетки милиони. Водещите български политици, разполагащи с реалната власт в държавата за пореден път останаха верни на себе си – броени часове след трагедията те започнаха да сипят обвинения едни към други прехвърляйки си отговорността за случилото се. Те буквално се нахвърлиха върху страдалците като лешояди с цел да си вдигат рейтинга – нали се готвим за поредни предсрочни парламентарни избори.

В първите часове след стихията подобно на поройния дъжд залял почти цялата страна започнаха да валят щедри обещания за финансови помощи и адекватно съдействие за преодоляване на щетите. В цялата тази суматоха умишлено или не, далеч от вниманието на казионните медии, обслужващи властта, останаха първите дарители, които макар и символично помогнаха без излишен шум. Става дума за стратегическия инвеститор в лицето на компанията – "Южен поток транспорт". По информация на електронното издание – Energy global още в първите часове след бедствието компанията е дарила 50 000 лв на Българския червен кръст за подпомагане на пострадалите. Според същото издание газопреносната компания с преобладаващо руско участие е заявила намерение да помогне освен с парични средства – и с организацията на спасителните дейности.

В същото време във Варна премиерът – Орешарски заяви, че все още не било необходимо Българската държава да иска финансова помощ от европейски фондове. Нали сме евроатлантически съюзник, нали сме членка на ЕС, къде са нашите така наречени партньори? Как така "лошата" Русия, която в името на евроатлантическите ценности трябва да смачкаме със санкции, първа се отзова на повика за помощ? Това са изключително сериозни въпроси, над които всеки един българин е необходимо да се замисли.

Въпреки неправилния геополитически избор, който родните ни политици направиха без да се допитат до суверена – българския народ - духовното пространство е почти нерушимо. Тук с пълна сила важат думите на патриарха на българската литература – Иван Вазов – "Не се гаси, туй, що не гасне." Ние сме православен народ, както и руският. Нищо и никой не е в състояние да разруши тази духовна връзка, най-малко някакви си трима американски сенатори безбожници – служители на дявола, които се разпоредиха на нашенските васали да преустановят строителството на тръбата по проекта "Южен поток".

Когато изпаднеш в беда, тогава се проявява истинската сила на духа в контекста на православното милосърдие. Тогава помощта към ближния се явява най-красноречивото свидетелство за неразривния характер на духовната връзка. Именно в момент на тежко изпитание, на което ни подлага Божията воля, най-ясно бихме могли да разберем къде ни е истинското място и кои в същност сме ние. Въпреки опитите на безродните управляващи лакеи да разрушат многовековната спойка между нашите два народа, ръката на братския славянски руски народ, който пише и чете с нашите букви остава протегната към нас. Тя ни е крепяла през вековете и ще продължава да ни крепи за напред.

Тази протегната ръка е здравата десница, която по Божията воля никой световен агресор не е успявал да строши и сломи.

Александър Георгиев Атанасов – политолог - Варна




Потребител:


Коментар:

1. Потребител: Пепа Петева     Дата: 2014-06-22 01:41:15    
Чудесно казано! Повече коментар е излишен!

2. Потребител: napalmdeath     Дата: 2014-06-22 02:56:28    
изобщо не се е отзовала , поредната манипулативна статия , нека да не забравяме защо орешарски се прави , че отказва помощ от европа , защото е долен лакей на русия , виси ти статията във въздуха , аз съм от варна и ходих да разчиствам нямаше руснаци за твое сведение но имаше чужденци европейци доброволци,що се отнася до южен поток такива национални предатели като тебе трябва да бъдат разстреляни няма да плащаме най скъпият газ в европа добре че комунягите се срутват , ти българин ли си или работиш за руските интереси които обрекоха българия вече 70 години на мизерия и нисък стандарт известно ли ти е глупако руснаците колко българи избиха след 9 септември 1944 , отивай в сибир да мреш , а сега статията си е наври в ануса !!!! знаеш ли кога русия ще даде тези пари ? никога !!! напротив само ни граби - Ако щетите са над 232 млн. евро страната може да се надява на помощ от ЕС източник- http://www.mediapool.bg/prezidentat-ne-smyata-che-e-neobhodimo-svikvaneto-na-ksns-zaradi-potopa-news221753.html

3. Потребител: napalmdeath     Дата: 2014-06-22 02:58:27    
изобщо не се е отзовала , поредната манипулативна статия , нека да не забравяме защо орешарски се прави , че отказва помощ от европа , защото е долен лакей на русия , виси ти статията във въздуха , аз съм от варна и ходих да разчиствам нямаше руснаци за твое сведение но имаше чужденци европейци доброволци,що се отнася до южен поток такива национални предатели като тебе трябва да бъдат разстреляни няма да плащаме най скъпият газ в европа добре че комунягите се срутват , ти българин ли си или работиш за руските интереси които обрекоха българия вече 70 години на мизерия и нисък стандарт известно ли ти е глупако руснаците колко българи избиха след 9 септември 1944 , отивай в сибир да мреш , а сега статията си е наври в ануса !!!! знаеш ли кога русия ще даде тези пари ? никога !!! напротив само ни граби - Ако щетите са над 232 млн. евро страната може да се надява на помощ от ЕС източник- http://www.mediapool.bg/prezidentat-ne-smyata-che-e-neobhodimo-svikvaneto-na-ksns-zaradi-potopa-news221753.html

4. Потребител: В. Х.     Дата: 2014-06-22 06:49:39    
Обичам Русия и никой не може да го промени,каквото и да пише срещу нея.

5. Потребител: Янош Гочев     Дата: 2014-06-22 07:50:11    
Да "благодарим" на НАТО и на ЕС за помоща ,която ни оказаха. Те могат да ни грабят и използват ,но помощ не очаквайте !

6. Потребител: Соня     Дата: 2014-06-22 08:04:10    
Каква заблуда! И то от т.н. политолог! Но българският народ, мамен и лъган години наред, добре рзбира кога да ИЗБИРА!

7. Потребител: Ръмпи     Дата: 2014-06-22 08:38:52    
Баси демократи призовават да се разтрелват инакомислещите .... абе що не си ........ и ................

8. Потребител: Стоян     Дата: 2014-06-22 08:45:48    
Всяка година чрез банки, вериги магазини, водни дружества, мобилни оператори, чрез ТЕЦ Марица-Изток, заводът в Севлиево и пр - САЩ и Западът крадат от българския народ по 7,5 - 8 млрд Евро. Да не говорим, че учат циганите да унищожават всичко, що е българско. За правописа, т.е невежеството на постинг № 2 - става ясна културата на русофобите.

9. Потребител: Стоян     Дата: 2014-06-22 08:55:44    
Аз също съм варненец, живея във Варна, но работя в Аспарухово. Два дни чистих по 4-5 часа тиня и кал - заради циганите, които Западът подкрепя и ги кара да разбиват Българско. Най-гадна е тинята, защото остава воня, особено в стаи, вероятно в тези стаи ще вони месеци. Чужденци нямаше никакви, имаше българи, които учат или работят в чужбина. Точно обучени в Българско, ние сме плащали за обучението, Западът ги ползва. Плювньо и Сталинка дойдоха наготово, да си правят ПиАр. Минаха край нас, казаха ни браво, и това беше. Но че циганите са виновни и да им се потърси отговорност - ни дума, въпреки че двама души ги питахме!

10. Потребител: ani marinova     Дата: 2014-06-22 09:17:59    
За спорещите от "двата лагера"...Ако сравните живота в Б-я преди,по време и след комунизма ,и сложите ръка на сърцето си - истината е една.И в природата животните и растенията се обединавят от приликите.Така чме е напълно естествено Българският народ да се чувства цялостен със славяноезичните и православни народи.И най -добре Българита,живеещи в чужбина,могат да усетят хилядите километри които ни делят от европейци,американци,будисти или мюсолмани....РУСИЯ е с НАС и НИЕ смес РУСИЯ.И НИКОЙ не може да го промени

11. Потребител: Наполеон     Дата: 2014-06-22 09:37:57    
Русофобията е тежко психическо заболяване. И води до нелечими поражения на мозъка и задните части.

12. Потребител: Алеста Драганова     Дата: 2014-06-22 09:51:11    
И в беда ли ще се дърляме, българи!
Браво господин Атанасов! Напълно Ви подкрепям!
А на тези, които ругаят, препоръчвам още веднъж да прочетат думите на политолога! И моля да са по-задълбочени и по-внимателни докато правят това!

13. Потребител: Чепинец     Дата: 2014-06-22 10:23:03    
Добре казано ОК!!!!!

14. Потребител: A.K.A - 47     Дата: 2014-06-22 10:34:59    
До napalmdeath < Та по казаното ти за Сибир,че сме одили да мрем и т.н , а да те попитам сега не ходиш ли да се трепеш и мреш пък по Великобританските ниви да береш лук, боб и т.н селска гадна работа в нечовешки условия за 21 ви Века АА?? като много знаеш !! А и отворко за какъв нисък стандарт ни говориш като преди 2007 да влезем в твоя обичан ЕС стандарта ни беше много по висок ,това на всеки е ясно работеха ни заводи АЕЦ Козлодуй а след 2007-ма всичко върви на доло ето ти кяра от ЕС още по мизерен живот айде радвай се на ЕС и САЩ и все по мизерен живот ще имаме до като има такива тиквеници като тебе с това мислене!!!!

15. Потребител: Demokrator     Дата: 2014-06-22 11:10:07    
Четиво за националиси: http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8_%D0%B1%D0%BE%D0%B9_%D0%BF%D1%80%D0%B8_%D0%91%D0%B0%D0%BB%D1%87%D0%B8%D0%BA_%281916%29

16. Потребител: Росенчо     Дата: 2014-06-22 11:50:48    
Вън от НАТО и ЕС!

17. Потребител: Господин Атанасов     Дата: 2014-06-22 11:59:49    
Сърцето ми се разтушптя четейки вашия параграф. Нека всички българи се замислят и открият истината

18. Потребител: До napalmdeath     Дата: 2014-06-22 12:05:41    
О, ти колко си заблуден !! Манипулиран заек лижещ задника на европейски и американски идеали. Срамувам се, че такива недоносчета като теб са българи. Русия е велика страна и винаги е помагала на България. Ама тва няма как да бъде разбрано от безмозъчни същества кланящи се на западни ценности.

19. Потребител: A.K.A - 47     Дата: 2014-06-22 12:28:51    
До napalmdeath < Та по казаното ти за Сибир,че сме одили да мрем и т.н , а да те попитам сега не ходиш ли да се трепеш и мреш пък по Великобританските ниви да береш лук, боб и т.н селска гадна работа в нечовешки условия за 21 ви Века АА?? като много знаеш !! А и отворко за какъв нисък стандарт ни говориш като преди 2007 да влезем в твоя обичан ЕС стандарта ни беше много по висок ,това на всеки е ясно работеха ни заводи АЕЦ Козлодуй а след 2007-ма всичко върви на доло ето ти кяра от ЕС още по мизерен живот айде радвай се на ЕС и САЩ и все по мизерен живот ще имаме до като има такива тиквеници като тебе с това мислене!!!!

20. Потребител: Росенчо     Дата: 2014-06-22 12:47:42    
Вън от НАТО и ЕС!

21. Потребител: Анти demokrator     Дата: 2014-06-22 12:47:58    
По повод текста, "Морски бой в Балчик", препоръчан от "Демократор" /той се пише българин, но пише на латиница/, ще кажа: Глупостта на Фердинанд и българската буржоазия води до 3 национални катастрофи и загуба на 1/2 от българските етнически територии. Русия ни освобождава, дава ни възможност заедно с нея да вземем и Цариград, и Проливите, ама ние като магарета се инатим и тръгваме срещу нея. Резултатът - в момента сме под еврогейско робство и сме най-бедните в Европа.

22. Потребител: ттт     Дата: 2014-06-22 13:53:27    
Всяка крайност е абсолютно излишна и дори вредна.Това само ни разединява като нация и "великите"се възползват от това.Да си спомним историята,и по точно защо страната ни позволи да започне едно отвратително робство,което продължи векове.Поради разединение!

23. Потребител: napalmdeath     Дата: 2014-06-22 14:04:36    
аз съм инженер на запад с заплата 10000 евро , а вие русофилчета сте раята на путкин , време е да бачкате в урановите мини в сибир вредни сте за българия и не само сте психично болни но и прости

24. Потребител: нормален     Дата: 2014-06-22 14:19:54    
Последният да си завре 10 000 евро, той знае къде. Платен трол соросоид, продажна твар!

25. Потребител: Тони     Дата: 2014-06-22 14:40:21    
Орешарски е ДВОЕН АГЕНТ - на негови колеги руски ОЛИГАРСИ и на САЩ. И едните и другите са един дол дренки - РАЗСИПНИЦИ на народите си и на СВЕТА! Но колкото и да са зл руските олигарси, ПОДСЪЗНАТЕЛНО в тях има готовоност за помощ, както сега. А РУСКИЯТ НАРОД НИ МРАЗИ, понеже ни отъждествява с нашето управление, което си е за МРАЗЕНЕ.

26. Потребител: Митка Дамянова     Дата: 2014-06-22 15:03:29    
Напълно Ви подкрепям г-д Атахасов.
Браво!!!

27. Потребител: Мъжка шунка с амортисьор     Дата: 2014-06-22 15:09:29    
napalmdeath
Лапай чурката,животно!
Заради промити мозъци като теб,дето сляпо вярват на "братята" американци,след 30 години няма да ни има...

28. Потребител: Мъжка шунка с амортисьор     Дата: 2014-06-22 15:18:18    
napalmdeath
Не знам що за инженер си,със заплата 10/три нули/,но явна шизофрения прозира в думите ти!Веднъж си във Варна,веднъж-на запад...Пий си хапчетата и си трайкай!

29. Потребител: Lilia Mihailova     Дата: 2014-06-22 15:27:07    
Те ще си останат и единствените, Русия и България са православни държави с еднакви традиции, обичаи, религия, духовна нагласа и ценностна система и това западните фашисти и ционисти не могат да разбият!

30. Потребител: Евразия     Дата: 2014-06-22 15:28:47    
Къде е сега ЕС, защо не ни пратят 200 милиона помощ... Вън веднага от масонско-илюминатско сборище, наречено ЕС.

31. Потребител: Lilia Mihailova     Дата: 2014-06-22 15:35:39    
Само излизането от ЕС, НАТО и ВБ, самостоятелна неутрална и независима България ще гарантират на България мир, цялост и просперитет, никой не ни е питал да влизаме в тези фашистки и чифутски структури.

32. Потребител: Lilia Mihailova     Дата: 2014-06-22 15:36:27    
Те ще си останат и единствените, Русия и България са православни държави с еднакви традиции, обичаи, религия, духовна нагласа и ценностна система и това западните фашисти и ционисти не могат да разбият!

33. Потребител: Lilia Mihailova     Дата: 2014-06-22 15:36:55    
Те ще си останат и единствените, Русия и България са православни държави с еднакви традиции, обичаи, религия, духовна нагласа и ценностна система и това западните фашисти и ционисти не могат да разбият!

34. Потребител: Митьо     Дата: 2014-06-22 18:55:36    
Абе хораааааа,държавата се троши,народът гине,вие се дърляте за политика и се делите на "фили" и "фоби".Братушките ни подават ръка,не я хапете.Помните ли стихотворението на Вазов:
"Руска сила,руска воля
руска кръв и руска пот
ще избавят от неволя
братский български народ."
Само за уточнение,Вазов не е бил комунист.

35. Потребител: Александър Атанасов     Дата: 2014-06-22 20:00:12    
До онзи господинчо, който щял да ме разстрелва:

Доста си нещастен и самотен, човече. Явно никой не е с теб и за това си толкова озлобен към живота, че нищо друго не ти остава, освен да разстрелваш. Аз съм православен и за разлика от теб приемам чуждото мнение, но с аргументи. Куршумът е може би най-лесното средство, когато ги нямаш. Даже и за него обаче се съмнявам, че ти стиска. Такива нещастници са много силни само зад монитора, но няма значение. Аз пък ще ти кажа бъди жив и здрав. Иначе аз за разлика от теб, който пишеш България с малка буква съм националист, просто защото си знам интереса, а той е много елементарен: В момента ако не ти е ясно твоите любими Янки изкупуват газопреносната мрежа на Украйна. Така, че колкото и да се пънеш, пак ще купуваш руска газ, но на двойни и тройни цени от американците, чрез Украйна. Аз съм демократичен. Нямам нищо против теб. За всеки има място под слънцето. Щом имаш толкова много пари – купувай си руска газ от американците. Аз обаче съм си малко по-тарикат от теб и за това предпочитам да си го взема по-евтинко директно от производителя, чрез южен поток, без да пълня гушките на посредници. Ще ти кажа и още нещо за твоя информация: Групата Napalm death с която позорно си се накичел е много добра, но за твое сведение пичовете са антифашисти и едва ли биха желали да си имат нещо общо с индивид като теб.

36. Потребител: Н.И.     Дата: 2014-06-22 20:12:23    
Леле, колко заблудени хора! Вижте стандарта на държавите, които са били под комунистически строй, вижте и стандарта на тези, които не са били. Като толкова ви харесва Русия, идете там да живеете (ама не щете). Като е толкова зле в ЕС защо децата ви не се връщат от там? И като е толкова добре в Русия защо не отиват там вместо в Германия??? Заради хора с мислене като вашето вече 25 години не може да се възстанови държавата ни.
А колко много били щедри тези милиардери от "Южен поток". Само за нашето добро си мислят...НАИВНИЦИ

37. Потребител: Ракина Радева.     Дата: 2014-06-22 21:11:13    
Въпреки опитите на безродните управляващи лакеи да разрушат многовековната спойка между нашите два народа, ръката на братския славянски руски народ, който пише и чете с нашите букви остава протегната към нас. Тя ни е крепяла през вековете и ще продължава да ни крепи за напред.
Връзката между нашите два народа е нерушима, колкото и да се стремят да я съсипят някои безродници!

38. Потребител: lefkion     Дата: 2014-06-22 21:20:05    
Саше, Саше.

39. Потребител: Една българка     Дата: 2014-06-22 22:02:16    
Не сравнявайте Божията воля с "Южен поток транспорт" и да престанем да хленчим за руснаците, които никога не са признали Господа и Бога - руснаците! - които изтребиха долно и грозно царското си семейство, поставено да властва от Божията ръка! Питам политолога от кога започна да проповядва?

40. Потребител: Александър Атанасов     Дата: 2014-06-22 23:18:31    
Руското царско семейство бе унищожено не от руския народ, а от една шепа метежници, между другото платени и подпомагани от нюйоргските борсови спеколанти, които и днес управляват света като си организират преврати в която си искат държава. А иначе предатели си има във всяка една страна, в която им се вържат. Русия не прави изключение. По отношение на Южен поток няма да се повтарям. Не става дума за чудодейно благодеяние на стойност милиарди - това си е просто бизнес от взаимен интерес. Това е просто една възможност да си закупиш стоката без посредник. Всичко останало си е празни приказки. Газпром и съответно Южен поток транспорт си е конгломерация от частни компании. Те са си капиталисти, така, че приказките за това колко бил добър или лош комунизма - просто са си неуместни. Трябва просто да гледаме напред и да си знаем мястото. по отношение на природните ресурси трябва да се гледа по-прагматично и без излишни емоции.

41. Потребител: БЪЛГАРИН     Дата: 2014-06-22 23:58:39    
КРИВОСЛАВНА ПОМИЙО, ВЪН ОТ ДЪРЖАВАТА МИ!!!!!

А вие сте толкова националисти, колкото помията в септичната яма е амброзия, алооооууу сайтчетоооо!!!!

42. Потребител: Стоян     Дата: 2014-06-23 00:07:40    
Интересна е анкетата в сайта - под 10 % поддържат Запада - само 9 от 101 гласували.

43. Потребител: Стоян Михайлов - социолог     Дата: 2014-06-23 02:51:24    
Г-н Атанасов, казвате, че "приемате чуждото мнение, но с аргументи". Това ме окуражава да ви задам няколко въпроса, в които се крие различно от вашето мнение и които биха дали една добра основа за аргументиран спор:
1) Чудя се защо плащаме почти най-скъпия газ в Европа (нищо, че сме след Украйна и Румъния по тръбата)?
2) Защо се гласим да загробим 10 милиарда евро в Белене като сега енергийната ни система е пред разпад заради ниско потребление (имаме 11 гигавата мощности, а харчим около 3)? 3. Защо най-голямата компания в България, 8,2 милиардната Лукойл Нефтохим (без 3,6 милиарда бензиностанции Лукойл), която расте с по 20% - 30% от 2010 насам не плаща лев данък печалба от 5 години (за сравнение "европейският" капиталист Аурубис е с 280 млн. лева печалба за 2012г., което е 28 милиона за българската хазна)?
4) Защо Южен поток от 1,2 милиарда Евро преди 2 - 3 години, сега ще струва 3,6 милиарда Евро и как ще го напълнят братята руснаци (за да започне да печели България от него) след като миналата година са изнесли 136 милиарда кубически метра газ при капацитет на руските тръби към Европа 250 милиарда куб. м.?
5) За чий интереси ще си съсипем природата с Бургас - Александруполис като за нас полза от него няма?
Тези и още много подобни въпроси ми напират след вдъхновената ви статия. Те маркират измеренията на руската любов към България и добре показват къде точно ни е бръкнала "ръката на братския славянски руски народ".
П.П. По повод любовта на дядо Вазов към Русия, която уместно сте илюстрирали с цитат, горещо ви препоръчвам едно друго стихотворение, навремето си забранено от цензурата - http://populiarnaistoria.blogspot.com/2014/03/blog-post_7.html. Това отпраща някак към името на сайта ви и навява други въпроси - дали българският национализъм (чийто представител безспорно е Вазов) непременно трябва да е тъждествен с руските имперски интереси (били те на Николай ІІ или Владимир Владимирович І)?

44. Потребител: Алабалов     Дата: 2014-06-23 04:16:59    
Тъпите руснаци с една ръка прибират милиардите по проектите си в България, а с другата дават мижавите 50 хил. за бедствието! Срамота.

45. Потребител: Патриот -националист     Дата: 2014-06-23 04:20:08    
Вън руските колониалисти от България! Да живей България!

46. Потребител: анонимен     Дата: 2014-06-23 08:31:22    
Православен болшевик - има ли такова животно? Ами оказва се че има...

47. Потребител: JFK     Дата: 2014-06-23 10:13:06    
http://v-n-zb.livejournal.com/7032326.html
Хе хе

48. Потребител: Жоро     Дата: 2014-06-23 11:36:30    
Манипулация

49. Потребител: Българин!     Дата: 2014-06-23 11:51:18    
Само малоумник може да твърди колко сме им мили на руснаците и как "безкористно" ни помагат!

50. Потребител: sladuredka     Дата: 2014-06-23 12:06:24    
Ти №2 коментаторе, да не мислиш че щетите ще бъдат толкова че да ни ги плати ЕС? Наивник! Ние им трябваме само да им пазим страх...

51. Потребител: Жоро     Дата: 2014-06-23 12:20:32    
Манипулация

52. Потребител: Жоро     Дата: 2014-06-23 12:21:01    
Манипулация

53. Потребител: Я     Дата: 2014-06-23 13:02:13    
Някои тотално омешаха фантазията с реалността...

54. Потребител: Православен     Дата: 2014-06-23 14:05:43    
Най-ценното в тази статия е, че показа колко са прозрачни, елементарни и злобни соросоидите. И наистина - колко са манипулирани и с промити мозъци от прозападните БТВ и Нова. И затова са малцинство - както изгониха САЩ и Запада от целия свят - Азия, Латинска Америка и Азия - ще ги прогоним от Българско. А предателите ще си платят със самоубийство за паницата американска леща.

55. Потребител: vanushka pavlova     Дата: 2014-06-23 15:05:37    
Такава си ни е тя ,,лошата,, Русия!

56. Потребител: Путин     Дата: 2014-06-23 16:51:53    
Я хочу остаться навсегда в истории ...вот и получилось
http://ru.tsn.ua/tsikavinki/trek-putin-h-ylo-stal-hitom-interneta-samye-krutye-video-i-kouby-358906.html

57. Потребител: Mile     Дата: 2014-06-23 17:00:25    
Ко Рьечи?

58. Потребител: русофил     Дата: 2014-06-23 20:00:36    
Россия Великая страна мы Великий народ!

59. Потребител: маринчо стоянов     Дата: 2014-06-23 21:22:49    
Господин политолога сигурно е завършил международният университет Патрис Ломумба във Москва.100% се вижда от статията на които са обучавани там - да манипулират масите.Лично аз живях във Русия 20 години от опит познавам братската им любов не съм упълномощавал такива като вас да говорят от името на народа представител на когото съм и аз.

60. Потребител: Светли     Дата: 2014-06-24 00:31:35    
Отново гръмки заглавия... Русия нищо не е дарила а фирмата "Южен поток транспорт"...една фирма не прави руската държава. Ако изобщо е вярна новината.

61. Потребител: Лъжа Постинг 43     Дата: 2014-06-24 15:28:00    
В официалната статистика на ЕС цената на газта в Българско е 19-та по стойност. И останалите "факти" в постинг № 43 са фабрикувани и лъжливи. Такава е пропагандата на соросоидите.

62. Потребител: Петър Т     Дата: 2014-06-27 21:24:54    
Всички вие'които пишете срещу Русия сте българомразци гейофили и антиправославни езичници,който е срещу Русия е предател прямо интересите на Целия български народ!Петър Томов Варна

63. Потребител: Петър Томов     Дата: 2014-06-27 21:30:36    
Каква помощ от кого от НАТО и ЕС ? Забрави! Ние сме новата им колония! Помнете!

64. Потребител: Гост     Дата: 2014-07-11 21:55:19    
България си е платила и надплатила освобождението си отдавна, накратко :
30000 убити българи 1877-78, всъщност повече от руските загуби които са 22500,
80 милиона златни рубли платени през 1879 г.на Руската империя, заграбване от съседи на Нишко и Пиротско и Северна Добруджа , с "помощта" на Русия, загуба на Вардарска Македония 1913, пак с "помощта" на Русия, разпалване на братоубийствени война 1878-97 , пак с помощта на Русия, вкарване на сръбски митрополит в Скопска Македония с "братската помощ на Русия", продължаване братоубистванета война 1923 г с "братската помощ" на коминтерновска Русия, три преврата 1881 , 1934, 1944 с "помощта" на Русия, 30000 българи убити през "Отечестваната " война 1945, още 35000 убити българи "народни врагове" без със и присъда с помощта и указанията на Съветска Русия тежка руска зависимост, довела да изоставането ни в дъното на Европа 1944-89-2014, с "братската помощ" на Русия.

Какво още искате нещастни "български" русофили?

65. Потребител: Англофоб     Дата: 2014-07-14 18:19:12    
Ами Русия е дала на българите Сан Стефанска България, а Англия е отнела 2/3 от територията й. Факт е, че след Първата Световна война Русия не участва в Ньойския договор. Него го пишат англичаните.

Що се отнася до убитите българи през Руско-Турската война - не е хубаво да се лъже. Не повече от 2000 са убитите опълченци. Турция винаги е избивала българи - само през кърджалийските времена са убити над 1 мил. А английският консул в София пише до Форин офис: "Вчера в София беше обесен най-опасният терорист на Османската империя - някой си Васил Иванов Кунчев, наречен Левски." Обичам България и знам, че без Русия няма България. Точно Англия е била против Освобождението. През Априлското въстание - със закрилата на Англия Турция избива над 30 000 българи. От 1352 до 1913 г турците избиват над 2 мил българи - винаги с помощта на Запада. Добре, че е била Русия, иначе сестрата на "Гост" щеше да е с шалвари. Пък и той самият.

66. Потребител: Несъгласен     Дата: 2014-10-23 18:07:43    
Всички злини сполетяли Б--я са дошли от Русия,Тя беше против независимата БПЦ и изпрати 6 наши владици на заточение.Руско турската война не беше хуманитарна акция на русия а преследване на имперските и
интереси.За това и платихме 32,5 тона злато,Тя ни раздели в Берклин.Тя беше против СЪЕДИНЕНИЕТО и насъска Сърбия да ни нападне.Тя детронира Княз Батенберг
Гражданска война.Тя е виновна за идването на Фердинанд.Той и Русия убиха
СТАМБОЛОВ.Тя е виновна за последиците от Балканската Война. Тя насъска Румъния и пусна Турция до днешната и граница.Не си спази задълженията по договора от 1902 г.Тя ни прати при Германия със Съюзник Турция през ПСВ,съгласно договора от 10.04.1915 г.Искаше да ни ликвидира след ПСВ. Благодарение на САЩ и празидента Удро Уилсън ни има.Русия ни натресе тоя ПЕЩЕРЕН КОМУНИЗЪМ. Окупацията и след ДЕВЕТИ ни струва 140 милиарда ЛВ.Сегашното си състояние го дължим имено на Русия.По--далеч от Русия по--добре

67. Потребител: Несъгласен     Дата: 2014-10-23 18:18:37    
До" Анлофоб"; САЩ и Англия предизвикаха ЦАРИГРАДСКАТА КОНФЕРЕНЦИЯ. Там разрешиха на Русия да води война с Турция.Англия първа призна СЪЕДИНЕНИЕТО и беше негова покровителка.Тя предупреди Турция;Никакви
воени действия срещу Б--я.В знак на БЛАГОДАРНОСТ към Англия българското правителство и изплаща линията ВАРНА-РУСЕ.която е АНГЛИЙСКА.Когато Русия ни заплаши с ОКУПАЦИЯ Лорд СОЛСБЪРИ каза;АКО трябва ще водим война с Русия за независимоста на Б-Я.Русия е най ретроградната държава

68. Потребител: Не-Несъгласен     Дата: 2014-11-08 16:34:20    
За такива като "несъгласен" Захари казва: "Защо ти лъжеш?"

На Цариградската конференция САЩ изобщо не присъства. Англия до последно лъже, че не е имало убити българи от турските зверови, а че българите сами са се убивали помежду си! Поредната долна английска лъжа, затова ги мразят в целия свят - в Индия, Африка, Иран, Афганистан, Пакистан, Америка, Франция, Германия. 5 века Англия е убивала, грабела, лъгала и грабела света. Англия е изцяло против Руско-Турската война през 1877 - 1878 г, тогава Русия е подкрепена за обявавяне на войната на първо място от Бисмарк, след това от Франция, Австро-Унгария и Италия. Англия остава изолирана и България получава свободата си от Русия. Документите от Цариградската конференция са публикувани, не са засекретени и всеки български историк ги знае. Така че лъжите на "несъгласен" няма как да минат.

По същия начин несъгласен лъже за Сан-Стефанския договор, за Съединението, Независимостта, за колко ги пише "несъгласен", че ни струва Освобождението от фашизма - 140 млрд лева? Хубаво е, че хората на средна възраст помнят как щастливо и спокойно си живеехме при Бай Тошо.

И най-важният факт - Ньойският договор, чиято годишнина ще отбележим тези дни, не е подписан от Русия. Точно Англия и Франция ни отнемат излаза на Бяло море, Южна Добруджа, Македония и Западните Покрайнини. А виновници за загубата на тези земи са прадедите на тези като "несъгласен", които са говорили същите лъжи срещу братска Русия, нашата Освободителка.

69. Потребител: Несъгласен     Дата: 2015-03-19 15:21:50    
Статия за неграмотни.Отново лъжи като че ли сме преди ДЕСЕТИ. От русия само злини сме получили.Представители на САЩ -Юджийн Скайлър и Дж. МАкгахан и Англичанина Гладстон предизвикаха ЦАРИГРАДСКАТА конференция Там разрешиха на Русия дя води война с Турция. Руско --Турската война не беше хуманитарна акция на Русия а преследване на ИМПЕРСКИТЕ и ИНТЕРЕСИ.Нашите Опълченци и малкия руски отряд спасиха Б--я , Русия и руската армия от ПОЗОР.Защо Русия не ни е благодарна.

70. Потребител: Несъгласен     Дата: 2015-03-19 15:28:40    
На Русия и заплатихме Сума равняваща се на 32.5 тона злато.Русия ни раздели в БЕРЛИН.
Тя беше против СЪЕДИНЕНИЕТО и поиска пак да ни раздели.Англия го призна първа и предупреди Турция ;Никакви воени действия против Б--я Тя детронира Княз Батенберг и ни изправи пред ГРАЖДАНСКА ВОЙНА.Тя уби
СТАМБОЛОВ

71. Потребител: Несъгласен     Дата: 2015-03-19 15:47:54    
Свобода дава свободен народ. Когато руснаците дойдоха Българите бяха по--свободни от тях.Имах собственост ,можеха да пътуват и др.Руснаците до 1960 г нямаха паспорти.Турция премахва робството 1550 г.

72. Потребител: Несъгласен     Дата: 2015-03-19 15:55:55    
Защо ми спирате коментарите. Само русофилите ли имат право да пишат/

73. Потребител: Съгласен     Дата: 2015-03-29 02:05:36    
Последните постинги на "несъгласен", освен че са исторически неверни, са изпълнени със злоба към единствената страна, която ни освобождава. Всички "факти" на "несъгласен" могат да бъдат оборени с документи. Ще се спра само на 2 - Невярно е, че робството отпада през 1550 г. Трите елемента на робство според историческите критерии са: Пълно право над живота на робите, пълно право над собствеността и труда и трето - пълно право над поколението. До съществуването на Еничарския корпус в началото на 18 век, около 1722 г - имаме трите елемента на робство. Но до 1878 вкл, робството е политическо и икономическо. Що се отнася до златото, което "уж" сме платили за Освобождението, това е пълна лъжа. Нещо повече, Русия плаща много повече тонове злато на Турция през 1908 г, като условие за нашата Независимост. За лъжата, че САЩ са предизвикали Цариградската конференция през 1876 просто не се коментира - там дуелът е между Англия от една страна и Русия и Германия - от друга. САЩ не участват, а Мак Гахан е един от многото честни хора по света. Има десетки документи, които доказват, че Стамболов е убит по поръчка на Фердинанд. "Несъгласен" е невежество + промит мозък + примитивна злоба. Изобщо хаотични лъжи срещу историческия факт - българската Свобода, подарена ни от братята славяни - русите.

74. Потребител: арго     Дата: 2015-07-01 18:16:08    
всеки българин трябва да се замисли, но имат ли мозък българите

75. Потребител: Кольо Маринов     Дата: 2015-07-05 19:55:05    
Сега нашите трансатлантически "партньори" ще изпратят танкове и бронирана техника, чиито екипажи ще лентяйстват по българските кръчми и ще трошат и хулиганстват над обикновените граждани, дори нашите полицаи са безсилни срещу тях...

76. Потребител: гого     Дата: 2017-11-26 11:39:23    
вие сте болни.........лекувайте се

77. Потребител: Към "гого"     Дата: 2020-04-29 13:02:11    
Болен е на майка ти синът. Дори името ти е с малка буква, че и мъжкото ти е с малка.