Прегледи: 4286 - Коментари: 2
Оскверняване на кръста

Оскверняване на кръста

Без значение дали е вярващ или атеист - българинът винаги е почитал свещената неприкосновеност на християнските ритуали. Във всички мои посещения в църква преди 10 ноември 1989 г. съм бил свидетел на уважение от страна на властите към религиозните убеждения и действия на неколцината баби и дядовци, които по онова атеистично време влизаха в храмовете. Дори съм виждал как милиционери прибират веднага в милиционерските автомобили хулигани, които се подиграваха с чувствата на вярващите. Всички останали опити за внушения от "неофити-/новопокръстени/демократи", че вярващите по Байтошово време са преследвани - са лъжа.

Мога да докажа своето твърдение с един факт, с едно събитие, което се случи непосредствено след настъпването на "демокрацията" /чети: западното робство/ в България. Имаше един голям "борец" от Варна за църковна свобода. Казваше се Цвятко Алексиев /няма да кажа по християнски за него "лека му пръст"/, който е баща на артиста Стоян Алексиев, по едно време и Директор на Варненския драматичен театър "Стоян Бъчваров". Та този остарял човек, /без да знае, че атаката срещу Българската православна църква беше поръчана от най-мизантропските и антибългарски среди в ЦРУ, ционизма и католицизма/ без да разбира и бъкел от християнство, тръгна да сваля Варненския и Великопреславски митрополит Кирил. Бай Цвятко нищо не знаеше не само за дейността на архиерея, но и нищо не поназнайваше от християнската вяра. Решил да проверя неговите познания на Библията и като текст, и като духовно съдържание-поведение, му зададох един първи въпрос:

Коя е Първата Божа заповед?

Един най-обикновен, елементарeн дори въпрос за вярващ. Бай Цвятко очевидно не знаеше отговора и се опита да го избяга, но аз привлякох на моя страна дори и неговите съмишленици - банда сини лумпени, простаци-хулигани, които все пак бяха впечатлени от факта, че техният "водач", човекът, който ги бе повел да "пречистват" църквата, не знаеше дори Първата Божа заповед. Аз уличих г-н Алексиев в процеса на разговора не само в незнание на основни неща от Свещеното писание, но дори и в пълно невежество, защото между неговите хора имаше все пак двама-трима, които бяха попоглеждали поне Евангелията. Тази пълна излагация на нашия Богозащитник приключи, когато принуден от тълпата да отговори /това ставаше по бурните времена веднага след 10 ноември, когато уличните спорове бяха във вулканичната си фаза/, нашият "герой" Цветан изтърси, че "Първата Божа заповед е: "Не лъжи!" На което аз му отговорих спокойно, но победоносно: "Ти лъжеш, защото Първата Божа заповед е: "Аз съм Господ Бог твой, нямай друг Бог, освен Мене!", а г-н Алексиев, това за лъжата е "Не лъжесвидетелствай!" и е част от последната десета Божа заповед." Всички прихнаха да се смеят, а аз им разказах как поначало са сведени до евреите тези Божи заповеди от Мойсей и как по-късно Христос ги е признал, но обобщил с една-единствена:

"Обичай ближния като себе си! Това е то Законът и пророците!"

Разбира се, варварското отношение на сините "демократи" към БПЦ не е спирало и до днес, но българският народ, Слава Богу, прояви търпение и осланяйки се на здравия си Разум, запази църквата си. Нищо, че опитите да се разруши Православието, плащани щедро от ционисткото ЦРУ - не са спирали и за ден.

Но днешното сквернодействие срещу Кръста в Пазарджик, и то на Богоявление, ме накара да се замисля за причините, които са го довели. Ние станахме свидетели на просташки триумф на богохулница в столицата си, на изказване на един премиер-нещастник, че нямало български народ, на изказване на един днешен министър, че БАН били старци-фундаменталисти - простотии, на които общественото мнение, свикнало с милиони други профанизации от устите на премиери, президенти, депутати и "обществени ""светила"" - просто общественото мнение ги подминава. А не би трябвало, Господи, НЕ БИ ТРЯБВАЛО! Защото де факто побоят между двама млади българи във водите на Марица в Пазарджик, кой да "лапне" Кръста, са просто "черешшшшшшшшката на тортата" в нашето прахолясало за добро, българщина и дори обикновена човечност ОБЩЕСТВО.

Защото истинското християнство не допуска ЧОВЕК да насилва над друг Човек, всички сме Божии чеда. А моята любима мисъл от Новия Завет е: "И тъй, прочее, бъдете съвършени, както е съвършен небесният Ваш Отец!" Къде ти съвършенство в тези двама разбеснели се варвари, сбили се за това кой да утоли Гордостта си /един от седемте смъртни гряха, впрочем/ с грубото грабване на Кръста. Къде е благочестието, смирението, човеколюбието - най-важните същности, които Спасителят проповядва?

Но защо това се случи точно в Пазарджик? Ето и моето обяснение: На 10 юни 1990 г, когато сините унищожители на България разбраха за позорните си изборни резултати, група, инициирани от ционизма вандали, решиха да насъскат българи срещу българи. В дъното стоеше евреинът Едвин Сугарев /който по-късно настройваше хората да горят книгите на Жельо Желев, който си е най-обикновен вредител на България/. Подкокоросан от него, Стоян Ганев, /помните ли този пълен политически нещастник/ тръгна на провокации, на откровени неистини. Тези набедени пазарджиклии, между които беше и днешното неуспяло либералче Кошлуков, провокираха разделение на обществото, накараха честни, но наивни хора да проповядват откровени лъжи в т.нар. "Градове на истината". Целта на враговете на България /да припомним, че евреинът Едвин Сугарев предизвика националния скандал/ бе постигната. Омразата овладя българското общество, омраза, предизвикана от лъжата на един небългарин. От преднамерената провокация, цинична и юдейска на един небългарин.

Та затова днес беше счупен кръст, хвърлен за осветяване. Счупиха го двама българи, които вместо да си помогнат, да се обединят, да станат заедно два пъти по-силни -

се самоликвидираха морално в братоунищожителна схватка.


Както казва, роденият навръх Великден, т.е. ДНЕС /така е било тогава през 1848 г. по стар стил/ Христо Ботев:

"...скарали се кой да води
бащината си дружина."




Потребител:


Коментар:

1. Потребител: Панайот Минев     Дата: 2010-01-06 23:35:51    
Аз бях шеф на Града на истината през 1990 година във Варна. Подмамен от американската пропаганда отидох в САЩ. Там разбрах, че САЩ се управляват от евреите и се върнах в България, за да кажа това на българите. А самите американци са повредени от тяхната телевизионна ционистка пропаганда.

2. Потребител: Кавхан сюбиги     Дата: 2010-06-05 20:10:22    
Сега какво - обидил съм някого на етническа основа ли? Ами и на мен ми е обидно като отворя Талмуда да чета неща от сорта на "Гоите са плюнка и трябва да бъдат избити почти до крак. Само малка част от тях трябва да робува на евреите" или че половите сношения с деца над 3 години са нещо нормално? Или ето ги директно от Уикипедия: "Не оставяйте животните си в домове на неевреи, защото подозираме неевреите в неморални отношения с тях. Жена не трябва да остава сама с неевреи, защото подозираме, че са похотливи. Нито мъж трябва да остава сам с тях, защото подозираме, че проливат кръв."(Abodah Zara: 22a, chapter II, MISHNAH [2]); "Защо тогава да не оставяме женски животни при нееврейки? - каза Мар' Укба б. Хана: Защото неевреите често посещават жените на съседите си. И ако някой от тях случайно не намери жената, но види кравата, може да направи с нея нещо неморално. Но дори и жената да е там, той пак може да мърсува с животното. Както беше казал Учителят: Неевреите предпочитат кравите на израелтяните пред собствените си жени." (Abodah Zara: 22b, GEMARA, първи абзац, последните пет реда [3]); "Нееврейската собственост е като пуста земя и принадлежи на този, който пръв я завземе." (Baba Bathra 54b, текста на зелен фон [4]); "Не е нужно да връщаш загубена вещ на неевреин." (Baba Kamma: 113b, първата фраза и четвъртата фраза на зелен фон [5]); "Р. Йонатан каза: Неевреин, който изучава Тора заслужава смърт, защото е писано: Мойсей ни даде закон като наследство. Това е наше наследство, а не тяхно." (Sanhedrin 59a, първият текст на зелен фон и нататък изречението [6]); "Р. Ханина каза: Неевреин, който удари евреин заслужава смърт, защото е писано: и като се огледа и видя, че няма никой, уби египтянина и го скри в пясъка. Р. Ханина каза също: Този който удари израелтянин по челюстта, все едно е нападнал Божието Присъствие, тъй като е писано: Да удариш човек (израелтянин) е все едно да удариш Бога." (Sanhedrin 58b, осми абзац [7]); " Разрешено е на евреин да не плаща на неевреин за неговия труд." (Sanhedrin 57a, последния текст на зелен фон [8]); "Ако вол на израелтянин намушка вол на неевреин, евреинът не дължи нищо. Но ако вол на неевреин намушка вол на израелтянин...., неевреинът трябва да заплати всички щети." (Baba Kamma 37b, MISHNAH [9]); "Бог няма да пощади този, който омъжва дъщеря си за старец, взема жена за невръстния си син и връща изгубена вещ на неевреин." (Sanhedrin 76b, трети абзац. Този със зелените полета [10]); "Ако неевреин убие израелтянин или друг неевреин, се осъжда на смърт. Но ако израелтянин убие неевреин, няма да получи смъртно наказание." (Sanhedrin 57a, втори текст на зелен фон [11]); "Каквото и да открадне неевреин от израелтянин или друг неевреин, е задлъжен да го върне. Но ако израелтянин открадне от неевреин, може да задържи откраднатото." (Sanhedrin 57a, първи текст на зелен фон[12]). Според критиците на Талмуда, трактат Baba Kamma 113b [13] е доказателство, че юдейската религия позволява на евреите да мамят неевреи. [14]"